Medewerkers
Onze medewerkers hebben verstand van hun vak en houden hun vak bij. Ze hebben allemaal minimaal HBO werk- en denkniveau. De cultuur van Torstai is professioneel, maar wel informeel. We willen het beste voor onze klanten en plezier in het werk is voor ons erg belangrijk.
Michiel (1970) is in 1995 afgestudeerd als register accountant aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Op dat moment was hij reeds drie jaar werkzaam in de auditpraktijk van PricewaterhouseCoopers (PwC). Van 1992 tot en met 1998 is Michiel werkzaam geweest in deze praktijk, waar hij zich, naast de reguliere controlewerkzaamheden, voornamelijk ook bezighield met bijzondere opdrachten, zoals due diligence onderzoeken.
In oktober 1998 heeft Michiel binnen PwC de overstap gemaakt naar de management consulting praktijk, waar hij medeverantwoordelijk was voor de opzet van de financiële detacheringspraktijk. Zo heeft Michiel leiding gegeven aan de vestiging Utrecht van deze praktijk (60 FTE) en is hij verantwoordelijk geweest voor de branchegroep Energy & Utilities. Deze praktijk is voortgezet bij IBM Business Consulting Services, na een wereldwijde overname van de consulting praktijk van PwC.
Op 1 april 2004 heeft Michiel, samen met nog 20 andere partners, door middel van een management buy-out, de activiteiten Interim Finance, Process- en Interim Management overgenomen van IBM. Dit was de start van ConQuaestor. Michiel heeft een actieve bijdrage geleverd aan de opzet van deze nieuwe organisatie, met name op het gebied van Finance, HR en Juridische Zaken.
Eind 2006 is Michiel binnen ConQuaestor gestart met de opzet van de Finance & Accounting Outsourcing praktijk. Als eindverantwoordelijk partner hield Michiel zich bezig met acquisitie, transitietrajecten en daadwerkelijke uitvoering. In deze rol heeft Michiel Ton leren kennen en samen zijn zij op 1 september 2009 gestart met Torstai.
In 2012 is Michiel ook mede-eigenaar geworden van SV Land, een specialist op het gebied van sociale zekerheid en verzuim.
Michiel heeft drie zoons, Fabian (2001), Samuel (2004) en Nathan (2008).
Ton (1969) studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Van 1996 tot 2002 heeft Ton gewerkt als Management Consultant bij PricewaterhouseCoopers (later PwC Consulting en IBM Business Consulting Services). Gedurende die periode heeft hij binnen en buiten Nederland opdrachten uitgevoerd op het gebied van ICT implementaties, bedrijfsvoering, finance, project-, programma- en verandermanagement.
In 2002 is hij toegetreden tot het managementteam van IBM Outsourcing Services, vestiging Rijswijk. In 2003 is hij eindverantwoordelijk business manager van die vestiging geworden, met als belangrijke focus de uitbestede financiële, personeels- en salarisadministratie van een ZBO (ruim 50 FTE inclusief een adviesgroep).
In 2005 is Ton in dienst getreden bij ConQuaestor (ontstaan na een management buy-out vanuit IBM). Tot 2009 is hij als business manager medeverantwoordelijk geweest voor een van de vijf takken van sport binnen ConQuaestor: F&A outsourcing. In 2009 heeft Ton samen met Michiel Torstai opgericht.
Ton houdt van reizen, Les Mills’ bodypump, wandelen, klussen in en om het huis, koken, muziek en van zijn vrouw Yvonne, met wie hij samenwoont in Nijmegen.
Claudia (1970) heeft na de HAVO de opleiding MBA (Moderne bedrijfsadministratie) gevolgd. Haar loopbaan is begonnen bij een tandartspraktijk. Vervolgens is zij gaan werken als invorderingsambtenaar/kassier bij de gemeente Ermelo. Voor de overstap in mei 2018 naar Torstai BV heeft zij 12 jaar gewerkt in de functie van hoofdadministratie bij De Dozenhal B.V. in Ermelo.
Claudia heeft meerdere hobby’s, o.a. hoorn spelen (harmonieorkest Excelsior Ermelo) en piano, muziek, elliptigo-en, wandelen, tuinieren, handwerken, eten koken, dagjes uit met vriend(in)en, theater, lezen, sociale contacten.
Anneke (1970) heeft in 1992 haar MEAO BA/BE diploma behaald aan het Rivierenlandcollege in Tiel en is in 1992 haar loopbaan gestart als Assistent Accountant bij Flantua Accountants en Belastingadviseurs in Utrecht, Schalkwijk en Nieuwegein.
Vanwege haar verhuizing in 2000 naar het oosten van het land is Anneke gaan werken bij OSGMetrium in Arnhem als Senior Medewerker Financiële Zaken. Tot en met 2014 was ze hier verantwoordelijk voor de financiële administratie van meerdere klanten.
Van 2015 tot en met 2016 is ze werkzaam geweest bij Stichting Rijnstad in Arnhem als medewerker Finance & Control. Hier was ze verantwoordelijk voor de interne financiële administratie en ondersteunde de salarisadministrateur.
Anneke heeft diverse vak gerelateerde trainingen gevolgd bij onder andere AFAS Software in Leusden en GetCertified Opleidingen (Excel Expert) in Arnhem.
In 2017 is Anneke bij Torstai in dienst getreden. Bij Torstai voert ze de financiële administratie en de salarisadministratie voor diverse bedrijven.
Anneke houdt van fotografie, lange wandelingen met haar hond, Italië, Zumba, zwemmen, (live)muziek en festivals bezoeken.